Zakladanie radiatora na Athlona XP

Autor: Janusz Nykiel (cynic_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 17:52:46 MET DST

Moze problem byl juz walkowany, ale nie zaszkodzi spytac. Potrzebuje
wymienic radiator na swoim Athlonie XP 1700+ - o ile byla to sprawa
banalna z Celeronami, Pentium etc to przy kupowaniu nowego komputera
poprosilem o zamontowanie procka i radiatora w sklepie, bo nasluchalem
sie opowiesci, jak latwo mozna uszkodzic Athlony - teraz musze go
wymienic na cichszy i nie wiem, na co mam uwazac w trakcie samej
operacji - co robic, czego nie robic itd. Najlepiej niech odpowiedza
osoby, ktore robily to juz kilkadziesiat-set razy.

"Nie ma brzydkich kobiet - jedynie kiepskie karty graficzne"
Janusz Nykiel; cynic_at_poczta.onet.pl