Zasilacz Enlight - gdzie kupic? A moze raczej Huntkey ?

Autor: Silver (silver_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 17:37:47 MET DST

Witam !
Wiele juz bylo tutaj textow o zasilaczach, w ktorych sporo osob polecilo
miedzy innymi zasilacze Enlight'a.
Mam pytanko do tych co sobie wymienili zasilacz na Enlighta: gdzie takie
cacko mozna dostac ?
Jedyne miejsce gdzie je znalazlem to wysylkowo w www.bazaplus.com.pl, tylko
nie znam tej firmy i nie wiem na ile im mozna ufac ?!

Jest on tam opisany jako "Zasilacz 300W do obud.Enlight do P4
EN-723x".Podejdzie on do obudowy Minta Desktop, do zasilania Athlona 1600+?!

Moze ktos zna jakies inne sklepy internetowe z takimi zasilaczami ?! A moze
istnieje normalny sklep w rejonie gornego slaska z takimi zasilaczami ?!

Zastanawiam sie tez nad zasilaczem HuntKey, ktory juz mozna bezproblemowo
dostac i jest ok 2x tanszy :) Czy sa to w miare solidne zasilacze ?

Obecnie mam jakiegos IMPETA i z opini znalezionych na necie wywnioskowalem,
ze predzej czy pozniej moge sie spodziewac sie po nim wybuchu, ktory moze
zakonczyc sie smiercia reszty komputera :((( Do tego zasilacz ten jest
bardzo glosny, slychac bardzo silnik wentylatora na ok 300 HZ :((

Moze ktos mial IMPETA i Huntkeya i moglby sie podzielic uwagami co do
glosnosci obu zasilaczy ??

Pozdrawiam - Silver