Re: dysk IMBa padl...

Autor: Makaron (zaba370_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 15:34:10 MET DST

tez mialem taki sam problem.
A ze zalezalo mi na danych, to probowalem sam go naprawic - choc na 5 minut
:)

Ja mialem Caviara 4 GB i zrobilem tak:
1. rozmontowalem go :) i zdjalem ostroznie gorna pokrywe.
Wiem ze pypciow naleci do niego, ale chcialem tylko na chwile go miec
sprawnego
2. Popchnalem glowice recznie w strone srodka - najprawdopodobniej tobie
poleciala na sam brzeg.
3. Uruchomilem komputer - oczywiscie boot z innego dysku
4. Przegralem dane - coz nie wszystko, ale wiekszosc
5. Wywalilem tego zepsutego
6. I tak sie ciesze z czesci danych