Re: Porada w sprawie sprzętu...

Autor: qk (pipin22_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 13:50:41 MET DST

> 1) Płyta pod Athlona XP:
> MSI KT3 Ultra2-C (MS-6593)
> albo MSI KT4V (MS-6712)
> - roznica w cenie blisko 100 PLN - czy warto? Zakladajac, ze po raz
kolejny
> bede zmienial sprzet nie wczesniej jak za 1.5 roku - 2 lata (czyli znowu o
> jakies 2 generacje) chodzi mi glownie o o stabilnosc i roznice "na teraz"
> wydajnosci samego chipsetu (KT333 kontra KT400), a nie o potencjalne
> mozliwosci rozbudowy.
> A moze jakas zupelnie inna niz Microstar? ;-)
wez 333 i tak nie ma roznicy - lepiej zainwestowac w firmę, MSI spoko,
Gigabyte tez, mam epoxa i tez nie narzekam.

> 2) dysk:
> - SEAGATE 80GB BARACUDA IV 7200obr ATA100
> - MAXTOR/QUANTUM 80GB ATA133 7200 obr/min
> - CAVIAR 80GB WD800JB 8MB CACHE 7200OBR
> cale zycie uzywalem Caviarow i (poza halasem) bylo OK, ale znajomi
> przekonuja mnie do Seagate-a albo Maxtor-a - czy slusznie?
heh wszyscy beda Cie przekonywac do Segate zapewne, ale zastanow sie nad
Caviarem - przynajmniej w tej przywolanej przez Ciebie wersji ma on 8 MB
cache'u
pewnie te 8 mb chociaz troszke zawazy na wydajnosci, co halasu to nie chce
mi sie wierzyc zeby dysk tej klasy byl duzo glosniejszy od segate.
ja bym zaufał caviarowi (mimo ze mam segate...;))).
> z gory dzieki
>
> Jacek

qk