Porada w sprawie sprzętu...

Autor: Jacek S (jszajer_at_box43.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 10:39:40 MET DST

Witam,

Przymierzam się do malego upgrade-u sprzetu i prosilbym o porade i wskazowki
Grupowiczow, ktorzy mieli juz jakies doswiadczenia (pozytywne i negatywne,
oczywiscie) z elementami, ktory biore pod uwage....
1) Płyta pod Athlona XP:
MSI KT3 Ultra2-C (MS-6593)
albo MSI KT4V (MS-6712)
- roznica w cenie blisko 100 PLN - czy warto? Zakladajac, ze po raz kolejny
bede zmienial sprzet nie wczesniej jak za 1.5 roku - 2 lata (czyli znowu o
jakies 2 generacje) chodzi mi glownie o o stabilnosc i roznice "na teraz" w
wydajnosci samego chipsetu (KT333 kontra KT400), a nie o potencjalne
mozliwosci rozbudowy.
A moze jakas zupelnie inna niz Microstar? ;-)

2) dysk:
- SEAGATE 80GB BARACUDA IV 7200obr ATA100
- MAXTOR/QUANTUM 80GB ATA133 7200 obr/min
- CAVIAR 80GB WD800JB 8MB CACHE 7200OBR
cale zycie uzywalem Caviarow i (poza halasem) bylo OK, ale znajomi
przekonuja mnie do Seagate-a albo Maxtor-a - czy slusznie?

z gory dzieki

Jacek