Hercules R8500LE64MB i AGP x4?

Autor: Grzegorz Z. (killserv_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 10:56:54 MET DST

witam
wczoraj dostalem swojego radka i instalacja poszla pieknie
tylko mam problem z ustawieniem AGP na x4 narazie chodzi tylko na x2 i po
przestawieniu na x4 kaze resetowac winde (win2k) i po restarcie jest znowu
x2 :(
a moze radek 8500 nie obsluguje AGP x4 ??? tylko po co wtedy by byla
mozliwosc przestawiania.
a moze to chodzi o to ze podkrecilem swojego procka z 800(fsb 133) na 900

plyte mam ASUS'a CUSL2

serowniki mam te z www.rage3d.dom 6.13.6193, biosu niestety nie wiem jaki
mam na radku bo nie moge znalezc tego "ekranu" z numerem co Kris
opisal/pokazal w wojnie klonow

za wszelka pomoc bede dozgonnie wdzieczny ;)

--
Pozdrowka