Re: asus+athlon - problem z wykryciem proca

Autor: mh (mh_at_box43.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 10:45:33 MET DST

> przy włączaniu (asus a7v333 - nowa) za każdym razem następuje samoczynne
> wejście do biosu, gdzie zostaję poinformowany o niewłaściwych ustawieniach
> parametrów pracy procka (axp1700+).
> ustawiam więc odpowiednie parametry (próbowałem wybierać ustawienia 1466
> albo manual 11x133/33), zapisuję zmiany, restart - ekran robi się czarny i
> taki pozostaje. po wyłączeniu zasilania i ponownym włączeniu kompa
sytuacja
> się powtarza. proc jest sprawny (sprawdzałem na innej płycie - OK) i
dobrze
> [...]
witam miałem coś takiego na płycie Asus a7v133 i ten sam procek
okazało się że na płycie uszkodzony jest jakiś element od zasilania procka-
przy 100MHz FSB było ok ale jak dałem 133MHz FSB i procek miał chodzić na
maksa
to kompa albo się nie odpalał albo pozwalał jedynie wejśc do biosu i zwis
naprawapłyty w serwisie i komp hula aż miło teraz nawet na 2G

pzdr
mh