Re: Pentium III się grzeje...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 09:47:55 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości news:Xns92AEE431A256Csilvermango2pl_at_193.110.120.9...

> Nonsens. Taka temeratura nie jest jeszcze grozna nawet dlugotrwala.
> Zreszta te 45-50*C to temp procka czy wew obudowy?

Wewnątrz obudowy. I nie nonsens, bo inaczej zużywa się
dysk twardy pracujący w temperaturze otoczenia 25'C
a inaczej w temperaturze 45'C.

> Malo sie grzeja ale ich wydajnosc jest bardzo kiepska.
> Jakie zastosowania?

Ogólno domowe - internet, małowymagające gierki.
Chodzi o komputer słabozaawansowanego użytkownika
który z racji tego, że niebogaty chce go długo
utrzymać bez problemów. Jakiego rzędu różnic
wydajności mogę się spodziewać przy porównywaniu
tych samych zegarów? Czy to ma to samo cache?