Re: DFI AK 74-EC

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Tue 22 Oct 2002 - 01:03:00 MET DST

W artykule <3db30a55_at_news.vogel.pl>
Usenetman Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Użytkownik "crossmen" <adams_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

>Przede
>(DFI

>poziomy
>>
>Athlon XP niestety nie pójdzie (też byłem gotów go dać). Wymaga chipsetu VIA
>KT 133A lub późniejszego.
>DFI AK 74 EC ma Via KT 133 (bez A).
>Zasilacz mam chyba 230 W (obudowa kilkuletnia), BIOS z listopada ubiegłego
>roku - nowszych nie ma. Jest jakiś z tego roku, ale to beta i dlatego nie
>ryzykuję, tym bardziej, że kiedyś przekonałem się, że na tej płycie nie da
> [...]

A wiesz że - o ile dobrze pamiętam - to jedyną nowością w tym ostatnim
biosie beta było rozwiązanie jakiegoś problemu, grafiki nvidia z windowsem
XP. Ściągnąłęm tylko ale nie instalowałem bo używam w2k. Nie wiem gdzie to
teraz mam, więc nie pamiętam dokładnie.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication ## http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html