Re: K³opoty z RAMem

Autor: BardocK (ssjbardock1_at_wp.plnospam)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 22:43:09 MET DST

U¿ytkownik Gregorek napisa³:
> Cze¶æ
>
> Dokupi³em sobie ram. 256 sdram, leczkomp widzi tylko 128!! Co mom zrobiæ,
> wymienilem juz w sklepie na niezawodne podobno na takie bol±czki Kingston a
> tu dalej to samo! Mam p³yte na VIA oraz celerona 466.
> Mo¿e aktualizacja biosu cos da. pomocy.
> Grzesiek

raczej nie, problem dotyczy wszystkich starszych chipsetow, poprostu
nowe pamieci maja kosci 32 mb, a starsze chipsety sa w stanie
zaadresowac max kostki 16 mb, moze masz znajomego ze starszymi
pamieciami ale plyta z nowszym chipsetem, wtedy wyjsciem jest wymiana,
ja tak wlasnie zrobilem bo mialem identyczny problem

--
Free speech for the dump --0--  spox'n'git