Re: drukarki laserowe HP1000 czy Oki 8p Plus

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 23:54:50 MET DST

Dnia 02-10-20 13:49 Chomik zjadł i zmagazynował posta od :
> Witam !
> Mam pytanie do szanownych grupowiczow : ktora z powyzszych drukarek
> kupic do uzytku domowego (90% teksty) ? A moze lepiej atramentowa (jakie
> koszty wydruku ) ?
Żartujesz? Na OKI Page 8W lite można przy oryginalnych tonerach
wyciągnąć teoretycznie(przy ilości wydruków podanej w instrukcji) koszt
strony ok. 10-12gr za stronę(bez uwzględniania kosztów bębna czy też
samej drukarki). A pokaż mi atramentówkę, która ma chociaż 20gr za
stronę na *oryginalnych* tuszach ;-) BTW: jeśli chodzi o OKI to na pewno
ma jeden duży plus-super serwis i wsparcie techniczne :-D

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)