Lekkie OT. Naleciałości z dawnych czasów. Długawe.

Autor: x5y7_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 21 Oct 2002 - 21:34:35 MET DST

Moze się czepiam niepotrzebnie, ale pewne rzeczy wydają mi się być nie do końca
w porządku. Wejdzcie sobie tutaj:

Znajdziecie się na stronie kumputronika z opisem płyty Gigabyte'a GA-7VAXP.
Prosze zwrocić uwagę na rubrykę KOMENTARZE na dole strony. Każdy kto odwiedza
tę stronę oraz zaloguje sie w systemie komputronika, może dodać własny
komentarz ze swoimi wrażeniami z zakupu.... Tyle teoria. Przeczytajcie ten
komentarz dokładnie. Jest IDEALNY pod względem gramatycznym, stylistycznym, z
nienaganną interpunkcją, wszystkie polskie litery są na swoim miejscu....
Według mojej prywatnej, subiektywnej opinii, jest on po prostu SFABRYKOWANY.
Nie sadzę by jakiś internauta był tak doskonałym polonistą. Prawie kazdy robi
jakieś byki, zwłaszcza w polskich znakach i przecinkach.

Kolejny argument... próbowałem wpisać własny komentarz, mniej przychylny, a
odnoszący się do kilku przeczytanych na różnych grupach faktów, o możliwej
niestabilnej pracy tej płyty. Nie ukazał się nigdy.

Dzis zajrzałem tutaj:

...to opis płyty Abita. Same superlatywy, same 10-tki, zadnej choćby
najmniejszej negatywnej opinii. Tylko górny komentarz wygląda na oryginalny,
jest w nim sporo błędów. Pozostałe dwa, sa prawie idelalne gramatycznie i znów
wydaja sie podejrzane. Moze ktoś spróbuje trochę pomarudzić? Zobaczymy czy taki
komentarz sie ukarze.

To taka dłuzsza dygresja trochę OT. Cóż, albo stare dawne czasy komunizmu
odbijaja sie czkawką, albo ja po prostu przesadzam i powinienem sie
przyzwyczaić (leczyć?).

Pozdrawiam
Darek