Re: Który monitor kupić: NEC 700+ czy Samsung 755DFX ?

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 21:17:52 MET DST

Użytkownik <daoc_at_poczta.onet.pl> napisał :>
> obawiam się że dodałeś aż za dużo, teraz znowu mam dylemat ;-))) Ale
dzięki, o
> to chodzi aby poznać więcej opinii, nie?
> Daniel Ocinski
______________________________________
W monitorach trzeba szukac wad
Bo obraz jest i tak wyswietlany w pewnych "granicach " ktore ograniczone sa
wlasnie tymi wadami

Dla mnie wady Samsunga:
ODbijajaca sie "obrazy "na wawnetrzenej stronie "szyby "
Znieksztalcenia w gornej czesci ekranu .
Slabe kolory
TRudnosc w konfiguracji (jaskrawosc/kontrast) _ swietne parametry uzyskuje
sie odpiero po zabawie z dostarczonym softem.

Wady CTX 705 (czyli najslabszy z TRinitronow _ nie wiem jak to sie ma do
Diamontrona ale......)
SLaba jakos czcionek (w 1024x768 ) _ slaba tzn z lekka " mgielka "(mozliwe
ze to wina k.graficznej)
 Za duze marginesy miedzu obrazem a obudowa
2 czarne "paski " na ekranie(mocowanie maskownicy kineskopu zdaje sie ) (w
wordzie wyglada to jak pasek odzielajacy strony_ w wyzszej rozdzielczosci)

To tak na pierwszy rzut oka
NIe wierze ze mozna isc do sklepu i patrzac np na 10 monitorow wybrac ten
...najlepszy
Warunki zewnetrzne , oswietlenie , mozliwosc zmiany rozdzielczosci i
odswiezania to wszystko ma wplyw na to co widzimy
DLa mnie np wazna jest tez powloka antyrefleksyjna (W samsungu jest na 4+ w
CTX na 4)
dobra widzialem tez w LF flatron
(w AOC czy np Hyundai 790F sa gorsze)

A zalety ?
o zaletach ( i wadach ) przekonuje sie kazdy podczas dlugiego wpatrywana sie
w ekran .
JAk juz sie " powpatrujesz "to daj znac .... co CI oczy .mowia ;)

Blesso