Re: Grafika

Autor: Pavlo (Pavlo_at_plusnet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 13:12:48 MET DST

> Nie czaje porowania?
Wiadomo przecierz że VW to VW a Seat to jego "podróba" - hiszpański
temperament :)
Silniki prawie takie same, sylwetka prawie taka sama, wnętrze też.
Gdybyś miał kasę który byś kupił ?

I tak samo jest z kartami graficznymi. Niby to samo ale całkiem inne :)

> ???
RAMDACki ATI są firmy ATI o prędkości 275 Mhz a RAMDACki PowerColoe są firmy
krzak o prędkości 250Mhz.

> Wyjasnij o co chodzi dokladnie....
Przy rozdzielczości 1280x1024 i np.85, 90 Hz stabilność i wydajność karty
PowerColor zncznie się obniża.
Poprzeglądaj strony benchmarkowe i zobaczysz wyniki...

> O konkrety prosze a nie bajki wyssane z palca...
Proszę bardzo. Odpal sobie np.znanego w testach AquaNoxa na 1280x1024 jedną
i drugą kartę. Zobaczysz jak PowerColor zacznie "skakać"
Nie mówię tu o rozdzielczości 1600x1280 :)
Albo GTA i w opcjach ustaw możliwości graficzne na full. Znowu zobaczysz
różnicę.

> ???
Wiadomo przecież że w 3DMark'u sugerujemy się liczbą punktów na koniec
testu. Większość z nas myśli że czym więcej karta dostanie punktów tym jest
lepsza. Wcale nie !!!
Otóż większość odgrywa odpowiedni sterownik dla naszej karty. A jak wiadomo
nVidia robi takie sterowniki w których 3DMark osiągniesz większą ilość
punktów.
Oczywiście zależy też dużo od naszego sprzętu tzn.procesor,pamięć itd...

Pavlo