Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: AnTyCh (antych.n0spam_at_irc.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 10:39:25 MET DST

mosciak wrote:
> zacietrzewiles sie kolego a nie ma o co ;)

Nie pierwszy raz to przerabiam na grupie.

> wszystkie systemy beda w jakis tam sposob kozystaly z tych 512.
> kwestia czy faktycznie da sie to odczuc w praktyce i czy wywalenie
> kasy na ram sie oplaci.

Kwestia sposobu w jaki sie korzysta z komputera, dla niektorych
512 to jest malo, a tu sie nie ma nad czym zastanawiac, autor
posta sam juz stwierdzil ze 256 to dla niego malo.

> generalnie lepiej jest powylaczas w XP bajerki i isc na browar niz na
> siele dodawac ramu aby sie przekonac ze tylko NIEKTORE aplikacje beda
> dzialac szybciej. wiem ze pamieci teraz drogie nie sa ale ja wole
> browarek ;)

Powylaczanie "bajerkow" nie rozwiaze jego problemu. Zreszta moze
juz dawno je wylaczyl.

> i ja takze widzialem kompy z 128 ram ktorym poprawna konfiguracja
> dawala duuuzo wiecej niz pusta dokladka ramu

A ja widzialem kompy z poprawna konfiguracja z XP na
64/128/284/512/768 MB i wiem co mowie, w przeciwnym wypadku
nie zabieralbym glosu w tej dyskusji, szkoda ze inni nie postepuja w ten
sposob.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl #prgk