Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 10:18:44 MET DST

zacietrzewiles sie kolego a nie ma o co ;)

wszystkie systemy beda w jakis tam sposob kozystaly z tych 512. kwestia czy
faktycznie da sie to odczuc w praktyce i czy wywalenie kasy na ram sie
oplaci.
generalnie lepiej jest powylaczas w XP bajerki i isc na browar niz na siele
dodawac ramu aby sie przekonac ze tylko NIEKTORE aplikacje beda dzialac
szybciej. wiem ze pamieci teraz drogie nie sa ale ja wole browarek ;)

i ja takze widzialem kompy z 128 ram ktorym poprawna konfiguracja dawala
duuuzo wiecej niz pusta dokladka ramu

pozdrawiam
mosciak - GG:3636896