bluescreen a zasilacz

Autor: Krzysztof Łątkowski (krzysl_at_polbox.com)
Data: Mon 21 Oct 2002 - 01:44:09 MET DST

sorki, troszke sie pospieszylem z wyslaniem :(

Mam nastepujace pytanie: czy spadek napiecia w zasilaczu powoduje
bluescreena, czy tez restart. Mam od jakiegos czasu czeste przypadki
bluescreena pod winda xp. Komunikat za kazdym razem jest inny. Raz jest to
jadro, raz rejestr. Pojawia sie czasem przy ladowaniu windy, a czasem w
czasie pracy. Wylaczylem opcje automatycznego restartu. Plyta Asus A7V133,
Athlon 1600+, 256 ram, zasilacz codegen 300 (sprzetowy monitoring nie
pokazuje zadnych wahniec napiecia). Reinstalka ani zaladowanie najnowszych
sterow i poprawek nie pomaga. Pamiec sprawdzona w innym kompie. Jakies
pomysly?

Krzysztof Latkowski
krzysl_at_polbox.com