Re: Serwer sieciowy (Win98SE)

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.Sp4m.box43)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 23:32:45 MET DST

Użytkownik "Andrzej J. Turowicz" <at_at_buchalter.com.pl> napisał w wiadomości

> Czy mozesz coś zrobić:
> 1. Jasne że tak, pamieć 128MB, na dzisiejsze czasy i gry
> to dramatycznie mało, mało, mało i jeszcze raz mało.
> A pamieć 256 MB i więcej jest tania.

tu sie zgadzam w pelni - im wiecej tym lepiej

> 2. SwapFile, plik wymiany duzy, nawet na odrębnym dysku, rozumiem że
chodzi
> ci aby system był "żwawy", to dodatkowy dysk na swapfile, niewielki dysk
> 2-3GB
> i cały na swap. Znak takie instalacje i "ino gwiżdże"

a tu mam watpliwosci - przeca pamiec szybsza od dysku
wielokrotnie wiec po co duzy swap ? wogole to powinien
sobie kolega kupic duzo pamieci - odpalic jakis monitor
i sprawdzic ile mu tego swapa potrzebne a nie niepotrzebnie
zapyachac dysk 3GB, ktory defakto moze byc wolniejszy od
jego dysku na ktorym system trzyma. a jesli chodzi o swap
to wlasnie predkosc jest jedna z wazniejszych rzeczy.

> Zapewne znajdą sie aplikacje, np Corell
> którym to nic nie pomoze.

najszybciej by bylo jakby wylaczyc swapa i na samej pamieci
zeby lazil ale wlasnie niektore aplikacje bez pliku wymiany nie
pojda - ja to nawet drukowac nie moge na moim epsonie jak
mam wylaczony plik wymiany.

Pozdrawiam,
TP