Re: Serwer sieciowy (Win98SE)

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 21:05:00 MET DST

Jasne że nie, moc procesora nie jest z gumy to jedno,
a drugie co byś mu nie ustawił to nadal masz tylko Cell333
Najwyzej mozesz, ustawiając mu że jest serwerem tylko pogorszyć sprawność
obsługi aplikacji
na rzecz serwisów udostępniania plikow i folderów.

Różne matołki, aby pochwalić sie czymś jak sam piszesz
> Aby zwiekszyc widajnosc kompa czesto podaja by w ustawieniach " Typowa
rola
> tego komputera:" ustawic Serwer sieciowy

To częsty błąd, domowych majsterklepek komputerowych.
Nic to nie da, a nawet pogorszy.

Czy mozesz coś zrobić:
1. Jasne że tak, pamieć 128MB, na dzisiejsze czasy i gry
      to dramatycznie mało, mało, mało i jeszcze raz mało.
    A pamieć 256 MB i więcej jest tania.
2. SwapFile, plik wymiany duzy, nawet na odrębnym dysku, rozumiem że chodzi
ci aby system był "żwawy", to dodatkowy dysk na swapfile, niewielki dysk
2-3GB
i cały na swap. Znak takie instalacje i "ino gwiżdże"

Zapewne znajdą sie aplikacje, np Corell
którym to nic nie pomoze.

 Ale w domu warto spróbować, pozycz na chwile 256MB
i jakiś dysk od kolegi. Próba nic nie kosztuje.
Andrzej