Re: reset podczas wypalania

Autor: Marcin (marlew2_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 13:45:18 MET DST

> jaki masz model ECS'a czy jest tam jakis raid ?
> jesli jest to na 100% jedno z gniazd PCI siedzi na jego
> przerwaniu. napisz cos wiecej - jaki masz model plyty.
>
> Pozdrawiam,
> TP

na wszelki wypadek napisze wszystko:)
byc moze inne rozmieszczenie tych elementow rozwiaze problem. Ale za bardzo
nie moge doczytac w instrukcji plyty jak to zrobic zeby nie bylo konfliktow.

na plycie raidu nie ma, jak mi sie wydaje.

ecs K7VZA z duronem 850
hdd fujitsu 40G
agp nvidia
pci1 realtec - siec osiedlowa
pci2 realtec - udostepnione polaczenie ( uzywane sporadycznie, nigdy podczas
wypalania)
pci3 SB live 5.1
pc4 lucent win modem (backup osiedlowki)
XP

Marcin