Re: polaczenie 2 komputerow

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 13:37:58 MET DST

"brethart" <brethart_at_poczta.onet.pl> wrote...

> mam prosbe o wyjasnienie jak najtaniej polaczyc 2 komputery kablem tzn
> chodzi o udostepnienie SDI drukarek przesylanie plikow itp [...]

Właściwie to NTG, polecam archiwum grupy pl.comp.networking

Najtaniej to dwie tanie karty na Realteku8139 (np. LevelOne za około
27zł), scrossowana skrętka zakończona z obu stron wtyczką RJ45, koszty w
takim układzie zamykają się w okolicach 60zł.
Potem zostaje jeszcze konfiguracja, jak komputery są z Windowsami i
jesteś kompletnym laikiem w tym temacie to możesz się zdać na Kreator
sieci domowej, poczytaj też na stronie jak:
http://lanzone.koti.com.pl/ i archiwum w google wspomnianej na początku
grupy.

Luc