Re: Canon S-300 - prosba o opinie

Autor: Konrad Sz. (konrads2_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 12:52:25 MET DST

> [...]
> minimalnie lepszy. Wlasciwie to juz jakosc w trybie draft jest praktycznie
do
> wszystkiego wystarczajaca.
> Fotografii w zasadzie nie drukuje. Robilem tylko proby na zwyklym papierze
> i wygladalo to calkiem niezle.

> Oryginalny czarny atrament jest za ok 30zl i starcza na ok 150 stron.
> Oryginalny kolor jest po ok 70 . Ale ostatnio kupilem jakis "lewy" za 26.
> Jest dosc glosna ale nie powiedzialbym ze bardzo. Samo drukowanie
> jest ciche, glosno tylko "wyrywa" kartki z podajnika.

Witam.
 Od 2 miesięcy jestem użytkownikiem Canona S300. Ogólnie jesten zadowolony.
Jakość wydruku dobra. Tylko najgorsze jest rozpoczęcie drukowania. Zanim
zrobi pierwszy wydruk to prawie minutę stuka i warczy. Potem już idzie
szybko. Nie nadaje się do drukowania nocy. Może trochę zakłócić sen
domownikom. Pozdrawiam Konrad Sz.