Re: Canon S-300 - prosba o opinie

Autor: Tomasz Kasprzak (ktomek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 14:23:08 MET DST

"Schatzi" <schatzi_at_go2.pl> wrote in message news:MORr9.60641$N_6.872544_at_news.chello.at...
> jak w temacie. Chodzi mi szczegolnie o jakosc wydruku tesktu i foto, a takze

Jakosc tekstu jest bardzo dobra. Porownywalem z HP930 i Canon jest
minimalnie lepszy. Wlasciwie to juz jakosc w trybie draft jest praktycznie do
wszystkiego wystarczajaca.
Fotografii w zasadzie nie drukuje. Robilem tylko proby na zwyklym papierze
i wygladalo to calkiem niezle.

> koszty eksploatacji. Czy to prawda, ze ten model jest b. glosny?

Oryginalny czarny atrament jest za ok 30zl i starcza na ok 150 stron.
Oryginalny kolor jest po ok 70 . Ale ostatnio kupilem jakis "lewy" za 26.
Jest dosc glosna ale nie powiedzialbym ze bardzo. Samo drukowanie
jest ciche, glosno tylko "wyrywa" kartki z podajnika.

Ogolnie polecam.

Pozdrawiam
Tomek