Plyta pod PIV i pamieci (DDR266 vs 333)

Autor: RP (r.p.2002_at_wp.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 12:29:49 MET DST

Witam,

przejrzalem archiwum grupy - i mam jeszcze wiekszy metlik :-))

ale do rzeczy - planuje zakup nowego sprzetu - wybor padl na PIV 2.4G (tu
nie ma odwrotu - zadne AMD nie wchodza w gre i juz)
no i pozostaje plyta + pamiec

jesli chodzi o plyte - to mam dwoch faworytow: Abit BG7 i Asus P3B533-V ze
wskazaniem na Asusa
a co do pamieci - no wlasnie - tu mam problem - jesli finanse na to
pozwola - mam zamiar kupic 512MB - oficjalnie te plyty obsluguja max.
DDR266 - ale znalazlem opinie, ze spokojnie pociagna DDR333 - czy to prawda
?? - moze ktos z Was ma taki zestaw i moze to potwierdzic (no i ew. kwestia
czy pamiec 333 bez problemu pojdzie jako 266 jesli jednak plyta sobie z tym
nie poradzi??)

pozdrawiam,
RP