Re: pomozcie zlozyc sprzet

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 12:22:29 MET DST

Użytkownik "Mateusz Mazur" <matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl> napisał w
wiadomości news:MPG.181c99c675d6f5b9896b6_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Musze kolezance zlozyc komputer, tzn. dobrac jego komponenty. Sprzet ma
> suzyc do wszystkiego, ale glownie prace biurowe, internet, filmy, troche
gry.
> Wszystko ma kosztowac najwyzej 2500zl. Na razie wybralem cos takiego:
>
> GigaByte GA-7VRX
> Duron 1300
> 256MB DDR PC2100 Kingston
> Ati Radeon 7000 64 DDR TV
> Seagate Barracuda IV 40Gb
> CTX VL700
> Floppy: Samsung 1,44
> Cd-rom Asus 52x
> [...]

Ty ja znasz lepiej, wiec wiesz czy bedzie grala, ja z doswiadczenia w
skladaniu kompo kolezankom ;) wiem, iz na ogol to sa zachwycone mozliwoscia
ogladania filmow, a gry je nie pociagaja, wiec grafika spokojnie wystarczy
(na R7000 proponuje popatrzec jako dobra karta graficzna bez wspomaganie
3D). Tak jak juz post wyzej jeden z Grupowiczow zauwazyl, mozesz zmienic fdd
i cdroma na cos lepszej jakosci, ew. dolozyc troche kasy na DVD - proponuje
Toshiba SD-M1616. Natomiast bezwzglednie wybierz jakos dobra obudowe,
proponuje enlighta -ok 300zl, ale warto. Co do myszki to moze optyczna
Logitecha oem - ok 60zl a o wiele lepiej wykonana niz a4. Jesli chodzi o
procesor, to wedle zastosowan, ktore podales ten Duron spokojnie wystarczy,
zawsze jak bedzie za malo, to niewielkim kosztem za rok wymienisz go na
jakiegos AXP - jak wejdzie divx6(7,8?) ;)

pzdr
Zbyszek