Re: Dlaczego gwarancja na dyski trwa teraz rok?

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.Sp4m.box43)
Data: Sun 20 Oct 2002 - 00:26:46 MET DST

Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <ladzk_at_waw.pdi.net> napisał w wiadomości

> Zaraz, zaraz, przegladasz CENNIKI... najpierw sprawdz JAKA gwarancje
> masz w cenniku opisana. Jesli sprzedawca napisze w cenniku "gwarancja
> 3 lata" to podejmuje tym samym konkretne zobowiazanie. Jesli napisze
> - 1 rok - to zobowiazanie jest mniejsze.

[ciach]

nie chodzi o to co sprzedawca daje tylko o to ile gwarancji daje producent.
nie widzialem jeszcze sprzedawcy ktory dalby dluzsza gwarancje niz daje
producent - troche by to bylo nieodpowiedzialne z jego strony bo w przypadku
awarii musialby zwyczajnie klientowi zafundowac dysk.

Jesli natomiast sprzedawca daje mi gwarancje mniejsza niz producent to
poprostu u niego nie kupuje glownie z tego powodu ze ja jako szary zjadacz
chleba mam problem z wyslaniem dysku np. do japonii a sprzedawca odwozi go
do hurtowni, tamci do dystrybutora a ten juz nie jeden ale cala pake dyskow
wysyla gdzie trzeba. Jesli sprzedawca robi jakies problemy to wedlug mnie
jest to podejrzane - zaczynam sie zastanawiac czy czasem ten dysk ktory
u niego kupilem nie przyplynal do polski na kutrze rybackim pod toną dorszy
:)

Rozumiem o co chodzi w Twoim poscie nie rozumiem tylko dlaczego przy coraz
nowszej technice i kosmicznych technologiach :) producenci stracili zaufanie
do
swoich produktow (znaczy pewnie dla kasy). Tylko ze jak ktos teraz kupi dysk
z roczna gwarancja i ten dysk mu padnie miesiac po gwarancji to watpie ze
osoba
taka siegnie znowu po dysk tej samej firmy - dysk pada = zaufanie stracone
na
dlugie lata :))

Pozdrawiam,
TP