Re: Radeon 9700 Pro z USA/Kanady?

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 22:47:08 MET DST

Użytkownik "deepblue" napisał :

> Tu masz posta gościa który ogłaszał sie na Benchmarku
>

> " Moge sprowadzic do Polski dowolna karte z USA (np. ATI RADEON'a
9700).
> Wszystkich chetnych prosze o pisanie na priv'a.
> tytan_at_poczta.polhost.pl "
>

> --
> Pozdrawiam
>
> deepblue

Hmm
Zastanawia mnie to ze ktos ma checi sprowadzac cos z USA , taka karta ATI
OEM (SuperGrace) mozna kupic w Polsce juz za 1830 i jest na dzien
nastepny. A zanim przyjedzie ta karta ze Stanow to i u nas bedzie ona za
1700 lub taniej
ABCDATA ma obecnie te karty w cenie hurtowej netto 1472,09

Pozdr
ZenoN