win me i 95osr2 (partycje FAT32)

Autor: Matiz (kmatiz_at_wp.pl)
Data: Mon 14 Oct 2002 - 12:43:24 MET DST

W internecie znalazłem taki tekst:

On Fri, 24 Mar 2000 08:48:17 GMT, "je" <j.ejgerd_at_wp.mil.pl> wrote:

> Bardzo prosze o pomoc
>
> Chcialbym na jednym dysku miec mozliwosc pracy
> pod DOS-em w wersji 6.22 oraz (alternatywnie) pod WINDOWS-em w wersji
> powyzej 3,11
>
> Cel: programy wykonane pod DOS-em chcialbym nagrywac na płytkach CD bez
> przenoszenia zbiorow na inny komputer (jest tego ponad 80 MB)

Zrób tak:

1. Zainstaluj Win95 nie używając fat32.
2. Skopiuj z dyskietki DOS 6.22 pliki:
   IO.SYS -> C:\IO.DOS
   MSDOS.SYS -> C:\MSDOS.DOS
   COMMAND.COM -> C:\COMMAND.DOS
   CONFIG.SYS -> C:\CONFIG.DOS
   AUTOEXEC.BAT -> C:\AUTOEXEC.DOS
3. Skopiuj C:\IO.SYS do C:\WINBOOT.SYS
4. Dodaj linię w sekcji [Options] pliku MSDOS.SYS
   BootMulti=1

Jeśli przy uruchamianiu systemu pojawiać się będzie napis:
"UWAGA! Opcja wielostartu systemu Windows może działać
niepoprawnie..."
Zamień Hex edytorem U w napisie UWAGA na znak $ w pliku IO.SYS.

Chciałem go zastosować do win me i win95osr2 (przecież to systemy oparte o
DOS)
Pojawił się komunikat "Uwaga! Opcja.."
Jak zmieniłem U na $ to PC w ogóle nie wystartował