zaklucenia dzwieku-prosze o pomoc

Autor: bartcich (bartcich_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 20:31:43 MET DST

Witajcie.
Calkiem niedawno i ku memu przerazeniu w moim pc pojawily sie zaklucenia
dzwieku w postaci takich delikatnych skrzekow, niemam pojecia co sie dzieje
kiedys wszystko chodzilo wporzadku a muza z mp3 miala swietna jakosc takze
ta zgrywana przezemnie i nagle wyplywa ten problem, wszystko co zgrywam do
mp3 zostaje okraszone spora dawka tych skrzekow co gorsze plyty kiedys
nagrane tez skrzecza, karta dzwiekowa jest poprawnie zainstalowana, tak
przynajmiej pisze w menadzeze urzadzen, prosze wiec o wskazanie jakiegos
programu ktury by dokonal testu poprawnosci funkcjonowania podzespolow.
Nasuwa mi sie takie pytanie, bo byc moze te skrzeki wywolane sa zabrudzeniem
cdromu, czy istnieje jakis program wykrywajacy zabrudzenie cd-romu.Byc moze
moje pytania wydaja sie smieszne ale jestem kompletnym lakiem w tej
dziedzinie i prosze Was o szybka pomoc.
Z gory dzieki.
Pozdrawiam.