nForce2 pytanie

Autor: MWmwMW (wwmw_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 20:30:30 MET DST

Mam zamiar kupić Gigabyte na KT400 (429 zl) ale zostanie mi ok 150 zl na
k graf z tym ze ma dobra muzyke Realteka 6-kanalow, i tak sie
zastanawiam czy nie lepij bedzei kupic plyty z
chipsetem nFroce2
czy wyszly juz takei plyty (w Polsce) czy TO ma zintegrowana muzyke, są
jakies ceny czy testy, bo nie znalazlem a nie mam zabardzo dostepu do
NET-u , tak wiec warto kupic ga 7va czy ewentualnie poczekac miesiac (?)
na tego nFora2

ma to chodzic z Athlonem 1700+ i chyba z gf2 64 DDR jezeli to bedzie
gigabyte (czy ta karta bedzie w ogole dzalac na KT 400???) no i komp ma
sluzycdo grania :) (na
nerwach)
bede wdzieczny za jakis kometarz (bo sam nie wiem kiedy sie zdecyduje
na cos a pogralbym sobie juz)
z gory dzieki za wszelkie info i pozdr.