Re: Czy z dwoch padnietych dyskow daloby sie zlozyc jeden?

Autor: sojka (t_sojka_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 15:59:11 MET DST

Użytkownik "Tomas13" <tomas13_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czy daloby sie zlozyc z dwoch zepsutych dyskow jeden dobry.
> Pierwszy z nich ma uszkodzona elektronike, drugi ma walniete sektory.
> Oba sa tego samego producenta, ten sam model, pojemnosc, itd.
> Chodzi o to zeby odzyskac dane z tego pierwszego z uszkodzona elektronika.
>
> Czy to da sie zrobic? I czy ktos bez doswiadczenia w serwisie naprawy
dyskow
> poradzilby sobie z tym?
> Zakladam ze ten ktos ma sprawne rece i potrzebne narzedzia.

ja to robilem - dokladnie taka sama sytuacja - 2 IDENTYCZNE dyski - z
jednego elektronika z drugiego reszta - wszystko dzialalo super.bez
doswiadczenie powinienes sobie poradzic - bo ja tez robilem to sam i tylko
raz - wszystkosie udalo.
ja mialem dysk fujitsu - nie wiem jaki ty masz pewnie beda roznice w budowie
ale raczej sobie poradzisz.

powodzenia

--
pozdrawiam