1200 zeta i wybor sprzetu :(

Autor: Tequilla (zrogon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 15:56:49 MET DST

No wlasnie mam powazny problem kochani otoz potzrebuje nowego sprzeciora

Plyta glowna
Athlon XP
DDR RAM

mam 1200 zeta, zakladam ze 250 to ram wiec mam powiedzmy 1000 zlotych na
zakup plyty i procka z wentylem...
Dajcie swoje typy sprzetu ktory byscie kupili.

Aha mam karte graficzna AGP 2x ati i chyba nie pojdzie na nowym KT400 a z
drugiej strony chcialbym zeby plyta byla najnowoczesniejsza - procek moze
byc nawet slabszy byle plyta byla pewna

Pozdrawiam

Zbyszek "Tequilla"