Re: niepoprawne dzialanie DVD

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 14:34:28 MET DST

Hej

Użytkownik "Paweł" <bshbc_at_wp.pl> napisał w wiadomości
ciach tak to ten atrend

> Nastepnie i Windows98SE ladnie wykryl i zainstalowal w systemie czytnik.

Czy w wykazie urządzen (Moj komputer->wlasciwosci albo panel sterowania
>system) to urządzenie widnieje jako DVD?

>Po
> wlozeniu plytki CD okazalo sie jednak ze kazda jest rozpoznawana jako
> AudioCD - otwiera sie skojarzony player i probuje odtwarzac "utwory"
ktorych
> ilosc i wielkosc uzalezniona jest od liczby i rozmiarow nagranych na
plytce
> sesji.

A co sie dzieje jak uruchomisz odtwarzacz DVD np. PowerDVD czy WinDVD czy
inny jeszcze programik (ja np ATiDVD) i z niego probujesz otworzyc plytke?

> Podpowiem jeszcze ze plyta ustawia sie z nim w tryb pracy Mode 4.

To tylko oznacza nieco wolniejszy transfer, nic nie szkodzi chyba...

--
Pozdrovionka
Speedy