Re: CD widzi wszystkie plyty jako Audio! - co jest?

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 13:26:20 MET DST

Użytkownik "Tomasz Ronda" <rondzik_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!.
>
> Mam problem z odczytem jakiejkolwiek plyty na moim komputerze. System
> (windows millenium) widzi wszystie plyty jako Audio. Gdy wrzucam plyte z
> danymi do cdromu (LGx52 - crd 8521b) rozpoznaje mi ja jako audio z 5
> utowrami (zawsze jest piec, niezaleznie od plyty). Gdy te same plyty
> odczytuje w nagrywarce (LG ced 8120b) wszystko jest okej. Jezeli wrzucam
> plyte audio, cdrom wyswela poprawnie jej zawartosc. W czym moze byc blad?
> Wirus?
>
> Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi

Guwno prawda czy to LG czy zabrudzony czytnik czy jeszcze co innego, to nie
zalezy od CD-ROM'u tylko od systemu lub plyty glownej. Zaloze sie ze jak ten
cd-rom wstawisz do innego kompa wszystko bedzie ok. Kiedys mialem taki sam
problem i to nie byl cd-rom LG i wlasnie na innym kompie dzialalo bez
problemu.

--
Pozdrawiam
Wasiuk