CD widzi wszystkie plyty jako Audio! - co jest?

Autor: Tomasz Ronda (rondzik_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 11:28:35 MET DST

Witam!.

Mam problem z odczytem jakiejkolwiek plyty na moim komputerze. System
(windows millenium) widzi wszystie plyty jako Audio. Gdy wrzucam plyte z
danymi do cdromu (LGx52 - crd 8521b) rozpoznaje mi ja jako audio z 5
utowrami (zawsze jest piec, niezaleznie od plyty). Gdy te same plyty
odczytuje w nagrywarce (LG ced 8120b) wszystko jest okej. Jezeli wrzucam
plyte audio, cdrom wyswela poprawnie jej zawartosc. W czym moze byc blad?
Wirus?

Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi

--
Tomasz "Ron Dzik" Ronda