Problem z dyskiem

Autor: MarekM (marekm_at_wbc.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 12:44:46 MET DST

Witam
Jest sobie nowiutki komputer z dyskiem Seagate baracuda IV 80GB ATA 100 z
zainstalowanymi windows XP, chciałem wywalić XP i podzielić dysk na 3
partycje i win98, a tu niespodzianka, fdisk z win98 widzi tylko 10.7 GB,
użyłem fdisk /mbr to samo. BIOS wykrywa dysk prawidłowo. Podzieliłem dysk
Partition Magic (na innym komputerze) tak jak chciałem, ale po
zainstalowaniu Win98 nie działa tak jak powinien, nie uruchamia niektórych
programów, co? jest na 100 % ?le. Po podzieleniu dysku fdisk dalej widzi
dysk 10.7 GB mimo, że po uruchomoeniu Win98 w windows widać dysk podzielony
na 3 parycje. Więc myœlę sobie, że na dysku jest coœ zapisane czego w żaden
sposób nie mogę usunšć w tym cały problem jak to wywalić. Może ktoœ spotkał
się już z takš sytuacjš, bo mnie już ręce opadajš.
Pozdrawiam Marek