Re: Problem z Abit BX133-raid i pamięć 133 MHz

Autor: Shade_ (lesio_at_wr.onet.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 09:04:16 MET DST

> Nie potrafię zmusić by ta płyta pracowała z pamięciami 133 MHz. Jak
wkładam
> kośc 100 MHz to wszystko jest ok
> a jak 133 MHz to po załadowaniu systemu komp sie restartuje.
> Może coś w biosie poustawiać tylko że nie weim co :-(
> Ustawiałem SDRAM ras to cas z 3 na 2 itp
> nic nie dało !
>
> HELP

Mam ta plyte i nie mam problemow z pamieciami, aktualnie mam pamieci 133MHz
i bezproblemowo chodza mi na czestotliwosci magistrali 150MHz (z Pentium
III). Jakiej firmy masz "kosci" ?? teraz te pamieci kupowales, czy jakis
czas temu ?? moze to nie sa pamieci 133 MHz ? A na ile masz magistrale
ustawiona ?

Pozdrawiam
[shade_]