Re: Problem z Abit BX133-raid i pamięć 133 MHz

Autor: Winiar (piotr.winiarski_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Oct 2002 - 11:20:12 MET DST

Problemy są gdy magistrala ustawiona jest na 100 !
Na 66 jest stabilnie.
Ale to P III 700 więc bez problemu powinien śmigać na 100 i więcej !
Twierdze że to pamięci bo jak wkładam kości 100 z innego kompa to wszystko
jest ok !!!!

Pamięć nie jest nowa - ale sprawna bo w innym kompie działa stabilnie i na
pewno jest to 133 !