Re: Obraz dysku - czy ...?

Autor: Slawek Sidor (slawek_at_graficomp.com.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 16:48:51 MET DST

> Stąd moje pytania:
> 1) czy po sieci mogę "ściągnąć" całą partycję/dysk z chodzącym Windowsem
> (co z plikami chronionymi, zablokowanymi) na mój komputer (nagrywarkę)?,

Jak wszystkie to wszystkie.
Taki program nie czyta dysku plik po pliku wiec poradzi sobie.
A blokady na plik tez mozna ominac.

> 2) czy mogę odtworzyć - przenieść obraz na nowy dysk z płyty CD (jakaś
> dyskietka startowa z obsługą CD-ROM'u z obsługą Drive Image plus płytka
> z obrazem)?,

Tak. Chociaz nie znam tego DriveImage to napewno jest podobny do Ghosta.
Wiec dokladniej mowiac: Uzywajac Ghosta na 100% tak.

> 3) na nowym dysku wystarczy jedna partycja; czy musi mieć rozmiar taki
> jak na starym dysku tzn. ok. 850 MB, a następnie rozszerzyć ją do 2 GB
> (FAT16), czy też od razu mogę utworzyć partycję 2 GB, a Drive Image
> sobie z tym rozmiarem poradzi?

Ghost sobie poradzi.

Co do sugestji:
Wstawic nowy dysk do tego kompa.
Pojawi sie jako D:
Przegrac wszystko exploratorem na dysk D:
Wyp. sie na pliku ze swapem (ale reszta przejdzie bez problemow)

Wsadzic nowy dysk jako primary master, poczuje sie jak C:
W zaleznosci jak przygotowales ten dysk wczesniej
pozostaje cieszyc sie z dzialania, albo trzeba z dyskietki systemowej
zrobic dyskowi SYS C:

Plika swap i tak jest tworzony na nowo przy kazdym starcie windy.

--
Slawomir Sidor (601 ALEKSA)  N 51 58.1385 E020 09.1966