Re: Moc zasilacza

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 15:47:44 MET DST

j23 wrote:

> I mam uwierzyc, ze to robiles. Szkoda tylko, ze jakos wczesniej o tym
> nie pisales.

[westchniecie, zalamanie rak i blagalne spojrzenie na niebiosa]

no comments...

Poprostu tym tekstem pokazles jaki z Ciebie "fachowiec" :/

> Caly czas pisze, tylko ze trzeba umiec nie tylko czytac, ale i
> rozumiec pisany tekst, a tego Ci chyba brakuje.

LOL
Wiesz jak bys nie zauwazyl _wszscy_Ci_to_powtarzaja_

> Znow jak wyzej. Nigdzie nie chwalilem sie wiedza, co najwyzej
> doswiadczeniem. A tacy fachowcy, ktorzy zlozyli dwa-trzy komputery i
> maja sie za "guru" mnie po prostu smiesza.

Ateraz Ty tu robisz siebie na guru i starasz sie nas obrazac...

> Co trudnosci z czytaniem. Mowi sie trudno nikt Ci nie kaze ich
> czytac.

NIe mam problemow z czytanie ale sa pewne zasady ktorych trzeba
przestrzegac Ty ich nie przestrzegasz. Wykaz sie i domysl sie jakie.

BTW zbaczasz z temu i wytykasz wszystkim jacy to z nich fachowcy, opuszczasz
istotne czesci postow, przekrecasz fakty jak Ci wygodnie, nie potrafisz
czytac ze zrozumieniem, dowolnie interpretujesz wypowiedzi innych...

--
Krzysztof Szczepanek
No one is innocent...