Re: Moc zasilacza

Autor: j23 (wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 15:06:28 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> j23 wrote:
>

> Super "ekspert" z Ciebie skoro nie wiesz jak to sprawdzic...
> a) przetestowac pamiec by wykluczc jej uszkodzenie.
> b) testowac na innych pamieciach.
> c) monitorowac i logowc napiecia

I mam uwierzyc, ze to robiles. Szkoda tylko, ze jakos wczesniej o tym nie
pisales.

> BTW1 napiszsz wkoncu co Ty starasz sie udowodnic?

Caly czas pisze, tylko ze trzeba umiec nie tylko czytac, ale i rozumiec
pisany tekst, a tego Ci chyba brakuje.

> Bo jak zwykle tylko
> negujesz innych zdanie i nabijasz sie z ich wiedzy nie chwalac sie
> swoja...

Znow jak wyzej. Nigdzie nie chwalilem sie wiedza, co najwyzej
doswiadczeniem. A tacy fachowcy, ktorzy zlozyli dwa-trzy komputery i maja
sie za "guru" mnie po prostu smiesza.

> BTW2 naucz sie formatowac po ludzku posty

Co trudnosci z czytaniem. Mowi sie trudno nikt Ci nie kaze ich czytac.