Re: soundblaster i wzmacniacz 5.1

Autor: Krzysio (krzyno2k_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 15:32:39 MET DST

> witam,
> i o porade sie zwracam,
> posiadam wzmacniacz yamaha rx-v800rds
> chcialbym wpelni cieszyc sie dzwiekiem 5.1 :)
> w tej chwili mam marnego soundblastera live, ma on tylk wyjscia glosnikow
przod i tyl, bez centralnego i basu,
> pytanie brzmi czy kupienie audigy za 300pln rozwiaze moj problem?
> wiem ze wersja platinium tej karty ma wyjscie optyczne to napewno
zalatwiloby problem, tylko ze 800 to juz sporo
> czy wersja podstawowa na sledziu ma podobnie jak live wyjscia typu jack -
przod, tyl i dodatkowo centralny oraz bas aktywny? jak to wyglada? moze ktos
ma linki do fotek tego sledzie albo to schematu?

> z gory dziekuje i pozdrawiam
> kuba

Posiadam ten sam aplituner i SB live 5.1, nie ma on co prawda wyjścia
optycznego ale ma cyfrowe. Jeden kabelek i mam 5.1 i wszysko gra :)

--
Krzysio