soundblaster i wzmacniacz 5.1

Autor: zennon (z_at_bsd.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 09:58:25 MET DST

witam,
i o porade sie zwracam,
posiadam wzmacniacz yamaha rx-v800rds
chcialbym wpelni cieszyc sie dzwiekiem 5.1 :)
w tej chwili mam marnego soundblastera live, ma on tylk wyjscia glosnikow przod i tyl, bez centralnego i basu,
pytanie brzmi czy kupienie audigy za 300pln rozwiaze moj problem?
wiem ze wersja platinium tej karty ma wyjscie optyczne to napewno zalatwiloby problem, tylko ze 800 to juz sporo
czy wersja podstawowa na sledziu ma podobnie jak live wyjscia typu jack - przod, tyl i dodatkowo centralny oraz bas aktywny? jak to wyglada? moze ktos ma linki do fotek tego sledzie albo to schematu?

z gory dziekuje i pozdrawiam
kuba