Re: radeon 9000 pro - wyjscie TV samo sie wylacza po paru minutach

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 13:59:40 MET DST

Użytkownik grzybu <grzybu_at_obywatel.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:iudooa.nn6.ln_at_io.kat1.upc.pl...
> Witam,
>
> Do tej pory miałem Radeona 7500 Minta i wszystko działało świetnie.
Niedawno
> zmieniłem to na 9000 Pro Hisa i mam problem z wyjściem TV. Działa przez
parę
> minut od włączenia kompa i się wyłącza :) Nieważne co robię.
> Pomaga dopiero restart. Jak zostawiłem kompa w biosie to działało
normalnie.
> System to XP pro. Drivery 6166. Zasilacz to jakiś Emiter 235, ale poza tym
> karta działa ok. Płyta to stary Procomp Biz1a. Jeden HDD i jeden napęd CD
> więc zasilacz chyba nie jest przeciążony.
> Przeinstalowałem nawet system ale problem został.

hm.... moze zapytam tak (nie gniewaj sie ze traktuje cie jak gloopka) :
czy dzieje sie tak zaraz po zaladowaniu Windowsa ??
znaczy w BIOS i podczas startu jest obraz na TV a jak juz odpali sie windows
to znika ??