radeon 9000 pro - wyjscie TV samo sie wylacza po paru minutach

Autor: grzybu (grzybu_at_obywatel.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 10:36:26 MET DST

Witam,

Do tej pory miałem Radeona 7500 Minta i wszystko działało świetnie. Niedawno
zmieniłem to na 9000 Pro Hisa i mam problem z wyjściem TV. Działa przez parę
minut od włączenia kompa i się wyłącza :) Nieważne co robię.
Pomaga dopiero restart. Jak zostawiłem kompa w biosie to działało normalnie.
System to XP pro. Drivery 6166. Zasilacz to jakiś Emiter 235, ale poza tym
karta działa ok. Płyta to stary Procomp Biz1a. Jeden HDD i jeden napęd CD
więc zasilacz chyba nie jest przeciążony.
Przeinstalowałem nawet system ale problem został.

--
Pozdrowienia
Grzegorz Rakoczy