Re: Asus-P2B

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 13:37:45 MET DST

> Hm, więc może mi ktos tak dobrze zrobi, oczywiście zapłace troszke, bo sam
> nie chce czegoś zwalić, spalic procesor, albo płyte.
> Jestem z Krakowa

a nie znasz zadnego elektronika ktory zrobil by to za zgrzewke browarkow ???
najprostsza metoda - ale wymagajaca przecyzji - wyjac 1 "nitke" miedzianego
drucika ktore np sa w tasmach od HDD, CD, ... i nawinac na 2 wymienione
przeze mnie piny (penseta i te sprawy) - jak dobrze nawiniesz ze nie bedzie
sie stykal ten drucik z innymi pinami to nic sie nie sfajczy, a ze ten druck
jes cieniutki to procek spokojnie wejdzie do socketa

ja zmostkowalem te 2 piny z tylu przejsciowki uzywajac lakieru przewodzacego
prad ELECTON 40AC - ale Tobie dla 1x nie oplaca sie placic 20zl za 1
kreseczke - poszukaj starej tasmy od napedow lub miedzianego kabla w ktorym
sa takie same miedziane "niteczki" - potrzeba okolo 3 cm tego drucika -
najpierw nawijasz 1 koniec na 1 pin (ale scislo zeby sie nie zsuwalo i zeby
byl "styk") potem 2 koniec na 2 pin (jak przy 1) i po ptakach

pozdrawiam