Re: Moc zasilacza

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 13:34:37 MET DST

j23 wrote:

> Chlopie czytaj co pisze! Wlasnie o to chodzi ja uwazam, jednego stac
> na zaporozca, jednego na malucha, innego na poloneza, a sa i tacy
> ktorych stac na mercedesa. I dlatego wkurzaja mnie eksperci, ktorzy
> mowi, ze jezdzic mozna tylko i wylacznie mercedesem wszytsko inne
> jest zle.

Poraz kolejny klania sie szlachetna umiejetnosci czytania ze zrozumieniem...
I jak zwykle masz zadziwiajaca umiejetnosc do przekrecania i nainterepretacji
wypowiedzi innych. Jakis nie przypominam sobie, zeby ktokolwiek z uczesnikow
dyskusji twierdzil "ze jezdzic mozna tylko i wylacznie mercedesem".

--
Krzysztof Szczepanek
No one is innocent...