Re: Moc zasilacza

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 12:57:41 MET DST

> Na to odpowiem inaczej - Jest tylko_jeden_argument przemawiajacy za drogimi
> plytami glownymi. Gosc sie nie zna, a ma za duzo kasy, wiec mozna go
> przystrzyc.

Gratuluje podejscia. :>

> instalacja elektryczna, to nalezy kupic nie lepsza plyte, nie lepszy
> zasilacz, ale po takie urzadzenie, ktore nazywa sie UPS.

Czytaj cale posty przed odpowiadaniem.

> Gdybys pomyslal i kupil UPS-a zamiast kupowac co chwile zasilacz mialbys
> problem z glowy, a i troche kasy w kieszeni by zostalo.

Zasilacze byly wymieniane w ramach gwarancji. Ich padliwosc nie naruszala
mojej kieszeni.

> Ciekawe... to juz paranoja jak ludzie nic nie mysla. Jesli nie ma znaczenia
> pobor mocy to przeciez znaczy, ze problem jest nie w zasilaczu, ale w sieci
> elektrycznej.

Najwyrazniej masz problem z rozumieniem tekstu czytanego. Coz, nie moja
sprawa, w dodatku odbiegajaca od tematyki tej grupy.

> Co znaczy porzadnie, bo ja jakosc na 230W zasilaczu (wprawdzie nie Codegen,
> ale tez tej samej klasy) jakos nie mam zadnych problemow. A na Codegenach i
> na podobnych skladam komputery od paru lat i jakosc zadnych problemow.

Ta sama uwaga, co wyzej...

> I co sie z nim stalo - wyrzuciles. Przy dobrym UPS-ie zaden zasilacz nie ma
> prawa sie spalic.

UPS notorycznie glupial, rozladowywal sie, az w koncu po roku wzial i
padl. Wiec drugi raz UPSa z dolnej polki nie kupie, a te z wyzszej sa juz
IMHO zbyt drogie, zeby sie to oplacalo.

> Po tym co piszesz wynika cos wrecz przeciwnego. Przeciez piszesz, ze
> zasilacze padaja u Ciebie srednio raz na dwa tygodnie.

I znowu brak zrozumienia tekstu pisanego... Specjalnie dla Ciebie
zacytuje dwa fragmenty: "Jakis blizej niezidentyfikowany zasilacz uzywany
w komputerach Fujitsu-Siemens sprzed trzech lat -- chodzi do dzisiaj.
Enlighty 235W i 250W -- chodza od ok. dwoch lat, bez problemu."
I drugi: "Codegeny 300W (seria dla P4, z cichym wentylatorem) wytrzymuja u
mnie jakies 2 tygodnie".
Widzisz tutaj jakies uogolnienie o zasilaczach padajacych co dwa tygodnie?

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..