Re: Moc zasilacza

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 10:48:11 MET DST

j23 wrote:

> Wyraznie pisal DUZEJ STATYSTYKI - na grupach znajdziesz max.
> kilkadziesiat i to nieudokumentowanych przypadkow.

LOL
Poczytaj archiwum. Wlasne doswiadczenie plus to daje naprawde duze
wyobrazenie o problemie...

> Juz to kiedys pisalem, ale napisze jeszcze raz. Kazdy wolalby jezdzic
> mercedesem, ale to nie znaczy, ze mamy zakazac produkcji innych
> samochodow. Po prostu nie kazdego stac na mercedesa.

Nie uwazam swojego komputera za mercedesa.

> A znajdz mi zasilacz, ktory nie daje stabilnego zasilania tej linii
> przy malym obciazeniu. Wiekszosc komputerow biurowych wymaga 100 -150W.

Wystarczy nie w pelni sprawny albo stary tani zasilacz gdzie kondziory
wysychaja.

Co do biur to ciezko wymagac, zeby kupowaly lepszy sprzet pomijajac firmy
ktore stac na markowe komputery. Najwazniejsze komputery w firmie sa
podpiete do UPS'a co w pewnym stopniu zabezpiecza sprzet. Ja akurat
glownie zajmuje sie sprzetem biurowym tam wikszym problemem jest user a
nie sam sprzet. Jedyny wiekszy problem (poza padami zasilaczy)jaki
pamietam z zasilaczem to Shido 300W mial problem z odpaleniem dysku
starego seagate jeszcze 4500 rpm wymiana na jakiegos 230W rozwazal
problem.

> Nie kazdy musi kupowac komputer z Athlone 2,2 i karta GF4,
> nagrywarką, dwoma dyskami 7200rpm, tunerem i czym tam jeszcze.

A czy ja pisze, ze kazdy? Gorzej jak ktos kupuje shita i skoro mu dziala
to odrazu nazywa to cudem swiata i geniuszem wspolczesnej elektroiki.

BTW w przypadku GF4 Tixxx to nie wazna jest reszta konfiguracji bo karta
duzo pradu ciagnie i jest wrazliwa na spadki napiec 3.3V to samo tyczy sie
R8500

--
Krzysztof Szczepanek
No one is innocent...