Re: Moc zasilacza

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 18 Oct 2002 - 10:24:23 MET DST

j23 wrote:

> Z tym gosciem nie ma co dyskutowac to zwolennik tezy, ze tylko to co
> drogie warto kupic. Chlop nigdy nie widzial nawet na oczy plyty
> glownej ponizej 500 zl albo zailacza ponizej 300 a robi za eksperta.
> Jak mu sie powie, ze kupiles plyte firmy CHŁAM za 700 zl, to powie
> super plyte kupiles.

Na jakiej podstawie wyciagasz tak daleko idace wnioski? Gdzie mnie
poznales tak dobrze, ze tak swobodnie wypowiadasz sie za mnie?
Nie przypominam sobie, zebym gdziekolwiek polecal najdrozsze rzeczy jako
zekomo najlesze. Jak tak to prosze o zacytowanie tych fragmentow.
Zgodzic sie moge tylko, ze nigdy nie polecalem shitow i nigdy nie
bede polecal.

> z zycie chlopie, z zycia...

LOL
Prosze o podanie dokladnych i prawdziwych danych statystycznych, a nie
wymijajacych odpowiedzi.

--
Krzysztof Szczepanek
No one is innocent...